17 Ocak 2008 Perşembe

Free Rss Reader(Feeder)


Xml ve Rss olayını araştırırken yazdığım kör, topal bir program. Çalışıyor ama bir çok eksiği var. Zamanında, simge durumuna küçüldüğünde alttan kaybolup saatin yanına bir icon olarak yerleşme özelliği vardı şimdi çalışmıyor. Aslında buraya yüklemeden önce biraz uğraşıp adam edecektim ama şimdiki cahil dönemimden daha da cahil olduğum bir zaman yazmıştım bunu. Thread falan hak getire. Neyse alın kullanın, kodlamama bakıp gülün ehehe.
Zamanında build, release, publish ne bulursam etmişim klasör 2 mb'a yakın ama basit bir program. Üşendim ayıklamaya.
Program bir kaç haber sitesinden beslenebiliyor. Yanlış hatırlamıyorsam yeni Rss kaynakları da eklenebiliyordu da öyle eklediğinle mi ne kalıyordu hatırlamıyorum. Menülerde var ama eklenmiyor gözüyle bakın siz. Hem kaç tane haber sitesi var orda, napacanız yenisini alim mi olacanız başımıza eheh .
Ama gaza geldim en kısa sürede ciddi bir rss reader programı yazacağım. Söz bak.

Kaynak

Hiç yorum yok: